23 januari 2011

Inspiration

Som ni har fått erfara så går aktiviteten på den här bloggen lite upp och ner och någon stabilisering på den fronten är inte att vänta. Ibland får studierna all min uppmärksamhet, ibland träningen, ibland vännerna och däremellan bloggen om den hinns med. Så för att ni ska ha något att göra emellan inläggen så tänkte jag tipsa er om mina favoritbloggar.
Håll till godo!

UnderbaraClara ger inspiariton inom det mesta som har med vardagen att göra och ryter ifrån när det behövs.

Söta saker är inget för den med kroniskt sötsug, men är en stor källa till baklust

Colorelle har koll på vad som händer i modevärlden och hjälper mig att hålla mig borta från de största trenderna och ger mig möjlighet att låtsas ha koll på läget.

PT-Fia  peppar igång den hurtiga sidan av mig och får mig att vilja hoppa över bullen och gå till gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar