10 mars 2011

Sweet for my sweet...

Jag köper nästan aldrig presenter till mina vänners födelsedagar, det är inte så snålt som det låter utan jag föredrar att tillverka mina presenter själv. Bakning är den estetiskafärdighet som jag behärskar bäst förutom att virka baskrar så allt som oftast blir det kakor, godis eller som i detta fall marmelad. Kakorna var en present till Nils efter ett bestämt önskemål och marmeladen är till min fina vän Lisa som motvilligt gått med på att fira sin födelsedag ikväll. Förhoppningsvis läser hon inte inlägget innan presenten har kommit fram.


3 kommentarer:

  1. Mmm.... Ser extremt gott ut! Hoppas det kommer recept på marmeladen sen =D

    SvaraRadera
  2. Om du klickar på marmeladen i texten så kommer du till receptet på söta sakers blogg, sjukt enkelt att göra!

    SvaraRadera
  3. Haha! Kunde jag egentligen ha räknat ut själv om jag tänkt till lite...

    SvaraRadera