07 januari 2011

Årets höjdpunkter



 I maj for vi till Prag för att hälsa på Rebecka. Vi lyckades även kolla in fina byggnader med andra turister, gå på balett, äta groteskt stora glassbakelser och dricka hinkvis med mojito.



 I början på september flög jag för första gången över atlanten. Målet var San francisco och där hälsade jag på min tokfina syster Kajsa och hennes Jonas. Jag och Kajsa länsade stans second hand butiker på fynd, såg allt utom det mest uppenbara och tillsammans med Jonas smakade jag brutalt många nya Ben & Jerry's (har inte återfått mitt B&J sug än)
Lite senare i september gifte sig Anna och Nils med dunder och brak. Vi dansade så att jag trodde att golvet skulle rasa in och skrattade och njöt av jättefina tal och framträdanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar